Pop Game Box   Forums :: Play Free Games At PopGameBox.Com Homepage
Share |
Forum Home Forum Home >Language Area >Português
  New Posts New Posts
  FAQ FAQ  Forum Search   Logout My Space  Register Register  Login Login

ajuda

 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lordwaldemor View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06/Oct/2011
Location: brasil
Posts: 51
  Quote lordwaldemor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ajuda
    Posted: 21/Oct/2011 at 11:30pm
olá galera peciso de uma ajuda como fasso para postar uma foto no forum tipo asim tirei um print de um jogador me ensultando e gostaria de colocar no forum para que seje tomada alguma atitude contra ele mais não sei que programa ou site posso usar para fazer isso
Back to Top
tenack View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10/Jul/2010
Posts: 180
  Quote tenack Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21/Oct/2011 at 11:44pm
utilize - http://tinypic.com

It's not about going around trying to stir up trouble.As long as you're honest and u articulate what you believe to be true, somebody somewhere will become ur enemy whether u like it or not.Criss Jami
Back to Top
pesadelo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14/Jan/2010
Location: Brazil
Posts: 643
  Quote pesadelo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22/Oct/2011 at 6:51am
Logo mais eu postarei um tutorial no youtube ensinando a como postar uma foto no forum.
"I´m in eternal mourning for my grandmother who has just died. My grandmother I love you so much and will love you forever."
Back to Top
lordwaldemor View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06/Oct/2011
Location: brasil
Posts: 51
  Quote lordwaldemor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22/Oct/2011 at 7:10am
muito obrigado pessoal
Back to Top
mega fox View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 03/Jul/2010
Location: pe
Posts: 1718
  Quote mega fox Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22/Oct/2011 at 12:55pm
tambem ja tive esse problema eu acho que deveria ter como uma camera no jogo para tirar foto e ja vim dereto para o forum pq tem que salvar a imagem passar pro tynipic e postar aki e mais complicado e nao sao todos que conheçem o tynipic
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down